Bijna zover!

14 juli 2018 - Veldhoven, Nederland

Jaaah morgen is het dan eindelijk zover, mijn reis naar Alaska en Yukon gaat beginnen. Op naar de beren, orka's, walvissen, besneeuwde bergtoppen, gletsjers en natuurparken! Hopelijk veel mooie avonturen en ontmoetingen in een schitterende omgeving. Ik heb er in ieder geval heel veel zin in!

1. Noortje:
    14 juli 2018
    Veel succes met poetsen en pakken en alvast goede reis! Geniet ervan!
  2. Yvonne:
    Thankx!
  3. Anne Marie:
    14 juli 2018
    Wat een fantastische reis ga je maken!! Staat ook nog op mijn verlanglijstje. Ga maximaal genieten en maak mooie foto's; ik ga je volgen. Heel veel plezier roomie!!! 😘
  4. Yvonne:
    Ik ga er zeker van genieten en die foto’s komen er ook wel ;-) Bedankt!
  5. Pap en mam:
    14 juli 2018
    Ik heb de wekker al gezet zodat je op tijd op het station bent. Geniet van je reis dan gaan wij van je verhalen en foto's genieten.
  6. Anneloes:
    Geniet!!
  7. Amy van Pelt:
    15 juli 2018
    Een hele goede reis en een goed begin alvast! Ik heb al zin in de foto's en je verhalen 😊
  8. Sanne:
    Wat lijkt dit me een fantastisch mooie reis! Alaska is grooots. Geniet ervan, dan genieten wij van je verhalen. Goeie reis!
  9. Yvonne:
    15 juli 2018
    Nou met die wekker was niets mis ;-), gelukkig zoals altijd toch de trein gehaald.
    Thankx!
    Bedankt Anneloes, Amy en Sanne.
  10. Claudia Profet Mulders:
    15 juli 2018
    Ik wens je een goede reis en een mooie belevenis. Ik ben benieuwd naar de foto’s!! X
  11. Nettie:
    Goede reis en een hele fijne vakantie Yvonne.