Een rollercoaster, een nieuw avontuur en een dubbele geluksvogel!

6 augustus 2023 - Veldhoven, Nederland

Wat een rustige week had moeten zijn, werd een rollercoaster! Gelukkig met zeer goede afloop, zodat ik toch besloten heb om wel op reis te gaan. Spannend vind ik het zeker, maar pap heeft beloofd om te rustig aan te doen en mam houdt hem goed in de gaten 😅

Dus de duffelbag en de co-ouderschap-rugzak (met geluksvogel), zijn weer ingepakt. Het nieuwe avontuur kan beginnen, gezellig dat jullie weer meereizen!

Liefs, Yvonne x

1. Suus:
    Heel veel plezier 💋
  2. Anneloes:
    Goede reis, ben benieuwd naar jullie belevenissen!😉
  3. Jeannebogaerts:
    6 augustus 2023
    Ik snap je bezorgdheid maar probeer toch te genieten en een hele goede reis
  4. Von:
    Geniet ervan Yvonne en wij houden met z’n allen jullie pap in de gaten!
    Pas goed op jezelf xxx
  5. Nettie:
    6 augustus 2023
    Komt goed met Piet dus je kunt met een gerust hart vertrekken. Geniet ervan en maak maar weer veel foto's zodat wij weer mee kunnen reizen.
  6. Yvonne:
    Dankjewel allemaal! 😘
  7. Ine:
    7 augustus 2023
    You go girl! Met je geluksvogel in je tas en wetende dat je pap echt rustig aan doet komt het goed. Heel veel plezier en reis graag weer met je mee 😘
  8. Neelke:
    Geluksvogel! 😘😘😘
  9. Anne Marie:
    7 augustus 2023
    Je gaat weer een mooie reis maken Yvonne, vond de kleine Sunda-eilanden prachtig! Geniet ervan! 😘
  10. Claudia Profet Mulders:
    Fijne vakantie en je sterke papa die wordt goed in de gaten gehouden lees ik. Ga lekker genieten! X