Op naar het avontuur in het land van vuur en ijs!

22 juli 2023 - Veldhoven, Nederland

Op naar het avontuur in het land van vuur en ijs!

Morgen (of eigenlijk al vandaag) gaat het eerste avontuur van de zomervakantie beginnen. Samen met Neelke ga ik The Iceland Trail lopen, volgens velen één van de mooiste wandelroutes op aarde. Nou dat belooft wat!

We gaan wandelen langs vulkanen (nee niet degene die net is uitgebarsten 😉), sneeuwkappen, ijsgrotten, geisers, lavavlaktes en warmwaterbronnen. Dat laatste kunnen we wel gebruiken, want ze voorspellen wel wat regen. Gelukkig hebben we goede kleding, is de tent hopelijk waterdicht 😅 én het belangrijkste is dat de route in de regen nog steeds prachtig schijnt te zijn.

Dus vol enthousiasme ben ik er helemaal klaar voor, leuk dat jullie weer meereizen!

Liefs,

Yvonne

Ps geen idee hoe het zit met bereik op de route, dus geen ‘paniek’ als je een tijdje niets hoort.

1. Von:
    22 juli 2023
    Kort maar krachtig: ik ben jaloers!
    Heel veel plezier en doe voorzichtig!
    Liefs van mij en tot verhaal nummer 2
  2. Amy van Pelt:
    22 juli 2023
    Ohh weer zo'n gaaf avontuur tegemoet! Heel veel plezier alvast en leuk dat ik weer mee mag lezen/genieten. X Amy
  3. Ingrid:
    Gaaf! Veel plezier!!
  4. Nettie:
    22 juli 2023
    Heel veel wandelplezier, geniet ervan.
  5. Ine:
    22 juli 2023
    Geniet ervan!! Ben heel benieuwd naar de eerste verhalen en foto’s
  6. Anneloes:
    22 juli 2023
    Geniet van het mooie IJsland!

Lieve groet,
    Anneloes
  7. Iris:
    22 juli 2023
    Veel plezier!!! Geniet ervan!
  8. Anne Marie:
    22 juli 2023
    Geniet van het prachtige IJsland! Je komt ogen te kort! Ongeveer 10 jaar geleden gewandeld, nog steeds een van mijn mooiste reizen. Enjoy!
  9. Jeannebogaerts:
    23 juli 2023
    Heel veel plezier en vooral genieten
  10. Sanne:
    23 juli 2023
    Joehoe! Geniet van de reis, de uitzichten en natuur, de rust en goed gezelschap! Mochten jullie naar de blue lagoon gaan, neem veeeeeel shampoo mee 😅
    X Sanne
  11. Yvonne:
    23 juli 2023
    Dankjewel allemaal voor de leuke en lieve reacties, ja we gaan zeker genieten hier! X