Reisverhalen

Titel Datum Locatie Reacties
Na 8 Staten, 11 National Parks, bijna 4000 mijl op de teller... eindigt onze fantastische roadtrip! 16 aug. '19 San Francisco, California, Verenigde Staten 8
Mooie watervallen, pittige hikes, gigantische bomen en ... heel veel eekhoorntjes! 13 aug. '19 San Francisco, California, Verenigde Staten 6
Heel veel moois en niets in ... 113 graden Fahrenheit! 13 aug. '19 Yosemite National Park, California, Verenigde Staten 6
Een natuurwonder, woestijnhitte, een Disney-kasteel en ... Elvis op een scootmobiel! 8 aug. '19 Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten 7
Bizar druk, dubbelop genieten, een verkeerde afslag ... en een grot der wonderen! 7 aug. '19 Grand Canyon Village, Arizona, Verenigde Staten 6
Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet en de kleur is ... oranjerood! 4 aug. '19 Zion National Park, Utah, Verenigde Staten 6
Besneeuwde bergtoppen, cowboys, een Olympische stad... en 2000 mijl op de teller! 2 aug. '19 Salt Lake City, Utah, Verenigde Staten 6
Yellowstone: Wauw, Wauw, Wauw... En nog eens wauw!! (Deel 2) 30 jul. '19 Jackson, Wyoming, Verenigde Staten 11
Yellowstone: wauw, wauw, wauw ... en nog eens wauw!! (Deel 1) 29 jul. '19 Yellowstone National Park, Wyoming, Verenigde Staten 6
Glacier, glamping, bearspray, windkracht 10 ... en een verstopte Eland. 25 jul. '19 Bozeman, Montana, Verenigde Staten 9
Een close call, de slappe lach, een jetlag en .... country zingende roadtrippers! 22 jul. '19 Spokane, Washington, Verenigde Staten 7
Dirja en Yvonne in alle staten ... nou in ieder geval acht! 17 jul. '19 Veldhoven, Nederland 8