Spanning en sensatie … vanuit thuis.

28 juli 2022 - Veldhoven, Nederland

Jaaa, het heeft even geduurd, maar eindelijk ga ik weer een verre reis maken. Europa is ook prachtig hoor, maar Zuid Amerika is stiekem wel mijn favoriet.
Deze keer ga ik met een groepsreis naar Colombia en ik heb er zin in!
Deze bestemming klinkt voor velen erg spannend, maar de spanning komt nu vooral als ik nog niet vertrokken ben.

Door stakingen op zowel Schiphol als Frankfurt, de boerenprotesten, geblokkeerde wegen en verzette vluchten, was het maar goed dat ik gisteren nog een fysio afspraak had 😅.

So far, so good, maar ik ben pas opgelucht als ik in het vliegtuig van Frankfurt naar Bogota zit.
De vlucht vertrekt morgenochtend al vroeg, maar gelukkig heb ik reddende engel Neelke, die zo lief is mij midden in de nacht naar Schiphol te brengen.

Fingers crossed 🤞🏻🍀🇨🇴, dan volgt mijn volgende blog hopelijk vanuit Bogota!

Fijn dat jullie weer meereizen!

Liefs, Yvonne x

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Pap en mam:
    Inderdaad. Nog even fingers crossed. Hele goeie reis🤞. Liefs m&p
  2. Nettie:
    Gaat goed komen. Ik duim met je mee 🤞🏻
    Fijn dat je weer op reis kunt. Geniet ervan.
    Ik geniet weer graag op afstand mee via de foto's.
    Groetjes, Nettie
  3. Von:
    28 juli 2022
    Hele fijne tijd en ga vooral genieten! Maar dat gaat goed komen jou kennende…..😄
    Ben benieuwd na alle verhalen e.d.!
  4. Dirja:
    29 juli 2022
    Ik ga je zeker volgen! Have fun en geniet volop. Ook ik duim met je mee! Hele goede vlucht en tot het volgende verhaal ☺️

Liefs 😘
  5. Amy van Pelt:
    31 juli 2022
    Wat leuk Yvonne!!

Ik duim met je mee dat alles voorspoedig zal gaan! Veel zin in om weer jouw verhalen te gaan lezen straks. 🤗
    Een héle mooie reis weer!!!